Tmmmmjhff Kızlar 4 günlük bebeğim var sarılık değeri 12 sizce yüksek mi doktorum bi tık yüksek dedi korkuyorum.. yazabilir misiniz ?
KuzeyinAnnesi10 Tmmmmjhff 17 sınırdır 17 den sonr yatış yapılır canım ama 12 de yüksek aşağı düşüp düşmediği kontrole ederler bol bol emzir 1 saate düşür emzirme süreni uyuyorsa duş alırken emzir üstünü çıkart uyanır
Serap-asel Tmmmmjhff canım bol bol emzır sureklı emzır gecıyo bızımde az sarılığı vardı emzırdım bol bol gectı
Tmmmmjhff KuzeyinAnnesi10 İlk kontrolümüzde de 12 ydi bugün ikinci kontrolümüz vardı tekrar 12 çıktı. Normali kaç bilginiz var mı
Damlaalyz Eğer süt ile doymuyorsa sarılığı geçmiyorsa bir süre şırıngayla mama verebilirsin ben mamayı dayamistim düzeldi 12 den ama tabi emme tembelliği den dolayı emmiyordu sonrasında hiç emmedi ve mamaya alıştı o yüzden aynı zamanda sık sık emzirmek gerek
Tmmmmjhff Damlaalyz Emmede sıkıntı yok hatta sabaha kadar çekmesem mememi emecek ama sütüm yok işte, bende göğsümü emzik olarak kullandığını düşünüyorum emziğe başlasam mı bilmiyorum