BetulGGD Kızlar dün sabah epidural sezaryen oldum ama gazımı hala çıkaramadım ve çıkmaya da niyeti yok zaten sıvı gıdadan başka bir şey yiyemiyorum gaz çıkaramadığım için açım ve bu daha da kötü yapıyor beni. Tavsiyeleriniz var mı?
Reyyan04 BetulGGD lavmen kullanın hemşirelerden isteyin kayısı hoşafı için rahatlarsınız bide yürüyün
Liv3652 BetulGGD bende ilk gün çıkaramamıştım doktorum çok sıvı beslenirsen zaten çıkaramazsın demisti çünkü mide boş daha sonra eşim dışardan köfte vs aldı ondan yedim duphalac ve bi fitil verdiler yürüyüşe devam ettim sonra çıktı hemen sezaryen de en zorlayan gaz ve büyük tuvalet eve gittginizde de kayısı hoşafı tüketin aç karnına bagirsaklarinizi çalıştırır
BetulGGD Gizgiiiz yapıyorum ama hiç gaz problemim yok olsa bür şekilde kendimi sıkacağım zorlayacağım doğuma girmeden lavman yapıldı doğumdan sonra sadece sıvı beslendim kafayı yiyeceğim gaz çıkarmadığım için de yemek yiyemiyorum çok açım ☹️
BetulGGD Liv3652 bana doğuma girmeden lavman yaptılar ve doğumdan sonra da sadece sıvı beslendim doğal olarak gazla ilgili bir problemim yok ama ısrarla gaz çıkarmamı bekliyorlar ☹️
ebrarmom08 BetulGGD rezene çayı içtiniz mi acaba ben ondan 2 3 bardak içince cıkmıştı 🙂 bide lavman yapmışlardı çünkü öncesinde rezene yine akıl edememiştik.
Svgiim BetulGGD 2 adet armut yemiştim 1 saat sonra gaz çıkardım çıkardıktan sonra da durmakta bilmedi 🤭🤭