Blackkcat nurdan1091 ay benim bulantılarım geçti rahatladım yavvv yemek yiyorum ama kg almasam iyiydi🙈
Annevekizi nurdan1091 bnde tam tersi oldu 1 rahat geçerken 2 de şuan mahvoldum tiksinme bulantılar kusmalar halsizlik falan 3 de hiç rahat olmayacak sanki
betul-123 Blackkcat kaç haftalıktınız bulantınız geçtiğinde bende sabırla bekliyorum geçmesini dayanılacak gibi değil çünkü bulantılar
Mels2506 betul-123 ben 15 haftalık oldum hala devam ediyor maalesef doktor 2. Trimesterda geçmesini bekliyoruz dedi ama hala aynı
Blackkcat betul-123 14-15 bitmişti çok şükür şimdi 17+3oldum iyiyim ya resmen aç uyanıyorum aç yatıyorum önceden bulantıydı hep
Dilara-23- Annevekizi bendede aynı durum ya ilk 3 ayda hiç bi sıkıntı yaşamadım ama 2. 3 aylık dönemde elime ne alsam midem bulanıyor
Vandb Bende 14teyim ilk zamanlara göre daha iyi sayılırım ama ağzımdaki iğrenç tat tükürük fazlalığı hala geçmedi maalesef bulantılarımı tetikletiyor. Bende Bian önce balayı kısmına gelmek istiyorum ama ne zaman nasıl olacak bilmiyorum 😭
Annevekizi Dilara-23- bende öyleyim valla canım 4 aylık olduk şimdi başladı ya Allah yardımcımiz olsun 😒🥰🥰❣️
nurdan1091 Ben ilk ay bulantı yaşamadım ama halsizlik uyku kasık ağrıları mahvetti. Bulantı şimdi olursa çok uzulurum
Dilara-23- Annevekizi çok kötü birşeymiş ama ya herşeyden midem bulanıyor kendi yaptığım birşeyi yiyemiyorum azıcık birşey yiyip doyuyorum 1 saat sonra gene açım nasıl geçer bilmiyorum