bdenerigokce Yatış verildi, ebe alttan muayene yapmak istiyor. Alttan muayene doğumu başlatmaz mı? Korkuyorum, çok tedirginim. Hiç sevmiyorum alttan muayene😔
zeyenp5524 bdenerigokce dogum başladıysa acılmayı ilerletir ama acılma yoksa bişey olmaz korkmayın acılmayada mecbur bakılmak zorunda bende öyle cok korkuyorum we nefret ediyorum kı ama mecburuz izin werin bende bebekde gelişimi tamamlamıstır
Mavigozunannesi bdenerigokce ben 30 ve 31. Haftada 2 kere alttan muayene oldum suan 36 haftayim bisey olmadi
Vga16 bdenerigokce fazla detaylı uğraşmadıktan sonra bir sıkıntı olmaz açıklığı mecbur kontrol edecekler, 35. haftadan beri her hafta doktor alttan bakıyor
bdenerigokce zeyenp5524 yapmasanız olur mu dedim haftan küçük aslında bi düşüneyim dedi yapmadı ya sağolsun şimdi taburcu oldum
zeyenp5524 bdenerigokce bazıları cok anlayıslı olurken bazılarıda köpek gibi şansınıza iyi bi ebe gelmiş ama ben sizin yerınızde olsam izin werirdim acılma warsa
bdenerigokce Mavigozunannesi bana yapmadı neyseki, yapacak diye ağladım hastanede😔 hiç sevmiyorum ve istemiyorum ya nolcak böyle bilmiyorum
bdenerigokce zeyenp5524 eşim de keşke baksaydı dedi ama ultrasonda açılma söz konusu değilken bakmasına gerek yok bence. Ultrasonda da görünüyor zaten
evriimm bdenerigokce Doktorunuza ve ebenize güvenmelisiniz onlar sizin ve bebeginizin sagligi icin gerekli muayeneleri yapiyorlar ve en dogrusunu onlar bilirler eslerle hamilelik surecinde risk olmadigi surece birliktelikler yasaniyor sonucta ki o daha teferruatlı :)) alt muayenede en fazla 2 dk bisey korkmayin. Kendinizi ebelerinize ve doktorunuza teslim edin en guvenilir ellerdesiniz
gizemcivil evriimm kesinlikle katılıyorum bende şuan hastanede yatıyorum ikiz gebeyim . Düzensiz sancım olduğu için takip amaçlı yatırılıyorum. 35+1 den beri her sabah altdan muayeneye izin veriyorum bir cm bile açıklık olmadı şuan 35+6 dayım . Kesinlikle doktor yada ebelere güvenin bir şeyin olacağı varsa zaten engel olamazsınız onlarda yapılması gerekeni yapıyor.
bdenerigokce evriimm ben normal doğum istemiyorum sırf bu alttan muayene ve o çatala çıkmamak için🥰 aşırı geriliyorum başka bir kadının beni o halde görmesine ve parmağını sokmasına🥰 Korkmak gibi değil yani fobi gibi 🫢🤷♀️
evriimm bdenerigokce dogurudur o zaman ama kendi sagliginiz ve bebisiniz icin biraz sakin olmanizi tavsiye ederim insallah cok kolay bir dogum yasarsiniz ❤
gizemcivil bdenerigokce devlet hastanesinde hayır örtü olmuyor canım ama perde ile mahremiyet sağlıyorlar.
bdenerigokce D-E yorumlarda sorun yaşamadığını söyleyen olmuş, bana yapmadılar ama ebem haftan küçüktü dimi düşüncem dedi yapmadı. Doktora da söyledi yapmadığını doktor da tamam yapma dedi🥰
bdenerigokce evriimm sezeryan olacağımı kendime söylediğim an sakinliyorum 🥰 ama maalesef normal doğum düşüncesinde bu olmuyor, inşallah çok teşekkür ederim 🫶