Beyza12345 Kızlar ya araba bakmiyoruz ama casual araba cadillac air araba kullanan var mi bir de casual trona quatro araba kullanan alan araştıran var mj
2405 Beyza12345 canım bende bakdım bana ağır geldi civildeliler bende bentonun kini aldım kullanmadım daha ama sürüşünü denedim cok hafif hoşuma gitdi canım banada görümcem aldı
ebrarmom08 https://www.civilim.com/baby-enzo-gold-elite-travel-sistem-bebek-arabasi-siyah-63963-syh valla benm kafamdaki tek araba bu şuan 😎😁
Derya67 ebrarmom08 benimkide bundan görümcem alıverdi daha kullanmadık bebişimiz gelmedi ama arabamız evde ben beğendim Gayette kullanışlı hafif böyle
ebrarmom08 Derya67 evet yorumlarida cok guzel genel olarak annem yarin bi gidip bakicak begenirse bizde gidip bakarz 🙂 cok asiri hosuma gitti tam istedgm gbi bisi😁
ebrarmom08 Derya67 biz heryere arabayla gidip geliyoruz tek basimada hic disari cikmam ama yinede aliyim illaki kullanirim diyorum . Kafamdaki arabada bole bisydi zaten
Derya67 ebrarmom08 yani illaki kullanılır bebeğinizle yürüyüşe gidersiniz arabayla gittiğiniz bi kafeye bile arabadan indikten sonra illaki bebeğinizi koyacak birşey olması laızm rahat etmeniz açısından 😊
ebrarmom08 Omerhatice aaa memnun kalanlari duymak cok gzuel 😊 aklimda soru isareti kalmadan alablrm desene 🙏🙏