GamzeMeryemm58 Kızlar merhaba benim kızım 5.ayı bitti bugün haliyle biz kan ilacına başladık fakat bugün dışkısından koyuyeşil gıcık bir kakayla karşılaştım bu durum normal mi ? İlaç mı yapar ama daha önceki günlerde böyle bişey görmedim