YigitPoyrazMomm Kızlar 31+5 olduk 2 gündür karnımın altına ağrı giriyor sağ sol yatamıyorum fazla normal mi pazartesi günü kontorlum var?
BirVeraAnnesi35 YigitPoyrazMomm bendede aynı ağrı oluyo inanın korkmaya başladım benim randevuma 2 hafta var siz ptesi sorup doktorunuzun cevabını yazar mısınız banada valla içim rahatlar yoksa arıcam doktorumu bende
husceyas YigitPoyrazMomm ayy ben 2 aydır uğraşıyorum o ağrıyla. Oturup kalkarken yatakta dönerken adım atarken çok sancıyo
Kevser1369 Bebek kanala yerleşiyor dedi doktor bana benimde ağrılarım var bebek hareketlerinde sorun yoksa problem yoktur inşallah
YigitPoyrazMomm Kevser1369 maşallah bebiş durmuyor yerinde hareket durumu iyi o zaman bizimki yerleşme yapıyor😅💝
Glsmtt Bence rahminiz daha buyuyor ondan olabilir benimde yirmili haftalara giriste oyle agrilarim olmustu
sevaldqn1 YigitPoyrazMomm tarif edilemez bir acısı var ya yatsam yatamıyorum kalksam kalkamıyorum korkuyorum ordan burdan elini kolunu çıkaracak diye eşim kızıyor şşt yaramaz yapma yeter artık diye laftan da anlamıyor baska yere itiyorum geri geliyor 😅
YigitPoyrazMomm sevaldqn1 hahah ya yerim yerim canım benim oyy bende artık ağrılar azaldı bazen yükseliyor bazen geçiyor bence kendimizi çok yordugumuz zamanlar oluyor çünkü ben evde dinledim zamanlar hiç böyle birşey yaşamıyorum😅
BirVeraAnnesi35 YigitPoyrazMomm yok yani çok ağrı diyemem ama anlatamadığım bi sızı gibi diyeyim teşekkür ederim şimdiden 🥰
YigitPoyrazMomm BirVeraAnnesi35 anladım kuzum ben sorarım sana yazarım yine bende korkuylrum ara ara alta ağrılar giriyor ve sanıyorum.ki doğum yapıyorum öyle bir acısı oluyor bazen
BirVeraAnnesi35 YigitPoyrazMomm aynen banada öyle oluyor sağol haberini bekliyorum inşallah normal der dr🥰