Dün 2 buçukta yatış yapıldı, 35+4 üm bugün.
Dünden beri düzensiz sancılar var niye anlamıyorum. Görünürde bi ağrım yok tek başıma işimi hallediyorum koridorda geziyorum ama takip edelim demiş hala doktor. Ebeler belki bebek gelir belki 2 hafta sonra gelir hiç belli olmaz diyor heyecan yapıyorum 😔