İlk bebeğimi normal doğum ile dünyaya getirdim. Tamam o da çok zordu ama en azından sonrasında çok rahattım. İkinci doğumum marjinal plasenta previa teşhisinden dolayı zorunlu sezaryen oldu. Ameliyatım sabah oldu. Spinal sezaryen ile adlında gündüz iyi idim. Bol hareket ettim , 2 defa gaz çıkardım, hemen ayağa kalktım doktorum bile şaşırdı ama gel gör ki 5 saattir gaz sancısı çekiyorum. Resmen doğum sancısı ile eş değer bir acı . Uyku hak getire zaten. Bilemiyorum sezaryen de bana normal doğum kadar zor geldi