Haticemhy27 canım süt hormonun yani prolaktin yükselmiştir ve o adet gecikmesi de yapar daha önce başıma geldi hamileyim sandım ve adetim de bayağı geçmişti gebelik olmayınca hormonlarıma bakıldı ve bayağı yükselmişti gebeligide engeller dedi dr ve ilaca başladık sonra gebe kaldım 🙂