Benim tanıdığım iki kişi yaptı doğum orada çok memnun kaldıklarını söylediler gayet temiz ve güzel ilgilenmişler biri normal doğum diğeri mecburi sezeryan oldu benim yakın gibi imkanım olsa bende tercih ederdim birde tüp bebek olduğu için kendi doktorumu bırakmıyorum memnunum