5 mayısta 24 haftalık doğum yaptım bebeğim 12 saat yaşadı sütüm geldi iki ay boyunca sütüm geldi ondan sonra kesildi sonra düzenli adet görmeye başladım bugünse göğsümde sızı hassasiyet vardı bir sıktım sağ memeden çok az süt geldi acaba bu normal mi veya hamilelik belirtisi mi adetime 9 gün var yada başka bir şey mi bu korktum doğrusu ve üzüldüm