Zeynep30 canim normal zamandan cok farkliysa bence doktora git. Benim de 34 te azalma oldu baya. Esim falan yeri daraldi ondandir dedi. Ama dr a gittim suyum azalmis mesela. Kimseyi dinleme herkesin bunyesi bebegi hareketleri farkli. En iyi sen bilirsin