Eda043 Bat 25 Ekim bel kasık ve mide yanması yaşıyorum belirti midir acaba normalde midem yanmaz ekşimez öyle yiyecekler de yemedim karnım çok sertleşiyor gaz var zannediyorum ama o da yok sizler de yaşadınız mı acaba böylr şeyler
Beyzanury1234 Eda043 mide yanmasını ilk defa duydum vallahi belirti olarak ama yarın sabah eczaneden erken gebelik testi alabilirsiniz 2 tane alın birini yarın diğerini ise pazar günü için saklayın inşallah istediğiniz gibi olur hersey 🤲😊
Eda043 Beyzanury1234 23 Eylül de kahverengi ve açık kırmızı pembemsi regl gibi 3 gün süren bir şey oldum anlam veremedim üstüne bugüne kadar bir çok test yaptım ama çıkmadı çıkmadığı için de kan vermek istemedim ama kasık batmam ve ağrı mide yanması ishal karın şişliği öğürtü bir çok şey yaşıyorum o günden beri