38+2 deyim akşam sekizde hastaneye gittim 3 cm açıklığm olduğum söylendi bende ağrı sancı çıkmayınca eve geldim ve iki saat yürüdüm nerdeyse bu süre boyunca hiç bir akıntı falan yoktu arada sancı gelip gidiyordu bı saat uyudum uyandım şimdide peceteye sümüksü kanlı akıntı geldi doğum başlamış olabilirmi kızlar bı akıl verin bekliyimmi daha