Herkese merhaba güzel anne adayları😻 2 gün önce yani 18.10.23 günü sabah 9da uyuyorken hafif ıslaklık hissetmem ile başladı her şey hemen kalkıp lavaboya gittim ve suyumun geldiğini gördüm doktoruma msj attım hastaneye gitmem gerektiğini doğumumun başladığını söyledi hazırlanıp gittikten sonra muayenede 2 santim açıklık vardı ama hiç sancım yoktu ve suni sancı verildi 11de aldım ve 3 e kadar adet sancısı gibi hafif sancılar çektim 3 ten sonra tekrar muayene oldum 3 santim açıklık vardı ve tekrar suni sancı verildi 6 a kadar güzel güzel çektim sancımı 6 dan sonrası baya zorluydu ama 6 santim açıklık olmuştu saat 20.30 da doğumhaneye alındım artık başlamıştı doğum ebenin karnıma basması doktorumun alttan açması ve benim ıkınmam sonucu tam 21de oğlum dünyaya geldi 4dikiş atıldı her şey çok şükür güzel geçti zor evet ama çok güzel bir deneyimdi benim için ve şimdi yanımda Allah bütün doğum yapacakların yar ve yardımcısı olsun inşallah 🙏🏻👼🩵