Daha önce her iki gögsümde bir çok fibroadenom kist vardı Dr zararsız bunlar büyür küçülür yok olur çıkar dedi dediği gibi ele gelen kitle kaybolmuştu ta ki hamile kalana kadar elime aynı yerde sert kitle geliyor misketten büyük. Aynısını yaşayan var mı lütfen çok kötüyüm çok stres yapıyorum uyuyamıyorum. Nette hormonlardan çıkabilir yazıyor ama bu defa aşırı sert değişik geldi bana