0107 Merhaba çift rahmim var ve şuan 6+6 haftalık gebeyim, henüz bebeği ve kalp atışını göremedik ama benim gibi çift rahmi olup doğum yapan var mı? Erken doğum riski oluyor diyorlar
alemozc 0107 merhaba, benim de çift rahmin var ve geçen sene 37+3te oğlum dünyaya geldi zorunlu sezaryendi doktor erken almak istedi riskli olduğu için
0107 Canan-_16 düşükler hariç mi 6 doğum yaptı maşallah, benimde 6 ay önce bir düşüğüm oldu, Rabbim sağlıkla bu kez nasip eder inşallah 🤲
0107 alemozc valla hiç erken demeyin 37 hafta çok çok iyi değil mi Rabbim bana da o günleri göstersin inşallah. Evet bizim erken doğum riskimiz var 🥹
alemozc 0107 karaciğeri tam gelişmemişti benim oğlumun maalesef bi iki hafta falan sürekli kontroldeydik sezaryenden sonra biraz yorucu oldu haliyle ama allaha şükür daha erken gelmedi kendinden yoksa gerçekten çok riskliyiz maalesef her şeye hazır olmalıyız