Adyalii 33 haftalığız bir kaç gündür bebeğimi kasıklarımda hissediyorum aşağılarda hissetmezdim hiç normal miii Birde alttan sancı girmeside normal mii
Bahar1644 Adyalii kasıklarında olması normal de benim de hep orda . Ama sancıyı bilmiyorum sancım olmadı hiç
Ayssergen Adyalii yalancı sancıdır canım düzensizse bu haftalarda olması gayet normal. Bebeğin başaşağı pozisyonu almıştır büyük ihtimalle artık kasıklarda dans ediyorlar
Beyzanury1234 Adyalii bende dün post açmıştım aynı dertten ama normal sanırım doğum pozisyonunda ise bide sancım olmadığı için gitmedim doktora
Selcanunal2004 Adyalii bende 28 oldum Bende kasıkta hissediyorum. Doktor plesanta aşağıda dedi ama bakalım Umarım geçer sağlıkla kucağımıza alırız 🤲🏻