Şu an şehir dışındayım aile hekimliği 18inci haftada tetanoz aşısı için gelmeniz gerekiyor diye aradılar. Daha dönmeme bir kaç hafta var olduğum şehirde aşı olmayı düşünüyorum. Bugün itibariyle de 18.haftaya girdik bu sabah ilk hareketlerini hissettim bebeğin. Aşı için bu haftayı doldurmayı mı beklesem? Fikri tecrübesi olanlar yazabilir mi lütfen 🤗