mrsmom_ evt yillik kira gibi odemw yapiyorsunyz tefe tufe degisiyor. 12 yil saklatabiliyorsunuz. Tasal sure 12 yil. Istiosaniz 12.yilda yeniden bir protokol imzalatio suresiz uzatabiliyorsunuz. Nicin 12 diye arastirdim. Alinan numune 40kiloya kadar olan bi insanin olasi tedavisine yetiyormus, Allah korusun cocuga lazim olcak 12 yasina kadar max 40kg olacagi dusunulurse diye 12 yil/yaş. Yani 40kiloya kadar yuzde yuz o numune yetio ama 12.yilldan sonra cocugun kilosu artiyo ve siz uzattiniz protokolu nolur nolmaz diye diyelim 15 yasinda lazim oldu o zaman o numune yuzde yuz degil de yuzde 90 yetiyor. Ben biraz didikledim, labaratuvardan gorevlilerle gorusmek istedim cunku kanser gecmisim vardi o yuzden… e dedim bu numune kac kere kullanilabilir hani lazim oldu anne baba diger kardes yada akrabaya… karistiriyor olabilirim kordon kani bir kere ,kordon dokusu üç kere yada tam tersini de soylemis olabilir kullaniliyor dedi. Ee dedim bu numune bugunku tipta kopyalanamiyormu cogaltilsa da hani üç degil de on kere kullanilsa dedim. Tip dunyasi konuyla ilgili calisiyor, biz de takip ediyoruz ,yeni bir buluş olur o yöne de durum evrilebilir tabi dedi. Yani numune dogum esnasinda alinabilen bir sey aldiralim kenarda dursun dedik. Eskiden bir firma oldigu icin cok pahaliydi, simdi firma sayisi arttigi icin fiyati bize normal geldi. Durum boyle