Seval0sevall benimde ilk boş gebekigin su sorna 2 sağlıklı oldu boş gebelikten sonra 2. Gebelik pilanli gebelik ti önce coraspirin ve folik asit kullandım kalp hamile olduğumu öğrenince doktor iğneye başlattı doğum dan sonrada 10 gün kullandım 3. Gebeliğim de de geç öğrendim öğrendiğimde 1.5 aylikmisimdi çok şükür bişi olmadı öğrenir öğrenmez kadın doğuma gitmiştim şimdi yine hamileyim betam 292 çıkmıştı ogrendigimde daha çok ekendi ama iğneye başlamıştık dünde kalp atışını duydum