Aigun Bat 22-23 .bugün test yaptım. Yukardaki 5 dakikada olan sonuc altdaki ise aynı test yarım saat sonra çıkan sonuc. Lütfen bakarmısınz acaba birşey varml,gözlerim kör oldu göremiyorum🤦🏻♀️ 
Burcu__0506 Aigun alttakinde var gibi canım ama çok yeni istersen tekrar bi test yap 2 gğn sonra çıkarsa pazartesi kan verirsin
Buseemm Aigun saglikli bi gebelikse cikar zaten artmasini bekliceksiniz kese icin fln beta 5000 in uzerinde olursa görebiliyorsunuz ☺️ hayirla gelsin
Zulbiye Benim arkadaşımın da böyle olmuştu özele gittik kanda negatif cikti 3 gün sonra tekrar test yaptık çıktı kan verdi ondada çıktı bence Bi kaç gün bekleyin erken gebelik testi alın
Zulbiye Aigun insallah hakkinizda hayırlısı olsun umutsuz olmayın arkadaşım aynı bu şekilde hamile çıktı şuan 10 haftasinda