sydake instagram da bir doktor var Burak Hazine. O gecen bu konuyu anlattı.
Normal dogum hemen belden bağlamalı korse kullanabilir. İstediği zman takıp cıkarabilir.
Sezaryan dogum için biz 4 5 gün sonra takılmasını uygun görüyoruz dikişler den dolayı dedi.
Tabii doktorunuza danışın yine kendiniz için.
Ben ilk dogumda 3 4 gün sonra belden bağlamalı taktım karnımda sarkma VS olmadı. Bunda bakıcam duruma göre takarım hastanedeyken yada eve gelince 🤷 normal dogum yaptım