minigiminannesi03 Eger artış olmazsa korku var tufah şekilde değişik hissediyorum kendimi resmen nasıl dayanacagim bilmiyorum yarın bir olsa sabah erkenden gidip verecem bakalim inşallah güzel sonuçlar alirim gene gergin bekleyiş benim için başladı
minikmucizeemaak minigiminannesi03 Hepşmiz de olmuştur bende çok strese girmiştim beta takibinde 🥲 İçini ferah tut bebişin sağlıkla senşnledir inşAllah 🥰
minigiminannesi03 minikmucizeemaak çarşamba günü 190 dediler inşallah bugün artış olmuştur diye umut ediyorum korku var resmen bilmiyorum engel olamıyorum.
Burcu__0506 Benimde adetime şuan tam 3 gün var ve heycandan geceleri uyuyamıyorum Acaba varmı yokmu çok merak ediyorum 😔
minikmucizeemaak minigiminannesi03 Evwt bende öyleydim o sonuç çıkana kadar resmen deli olmuştum ben 4 kere takip ettim doktorum 3 yeter demişti dayanamadım bir de devleti ve sağlık ocağını bekleyemem dedim öyle heyecanlıydım özel de verdim hepsini o zamanın ücretiyle 750 tl ye yakın sadece kana vermiştim
minigiminannesi03 minikmucizeemaak yarin olmak bilmiyorum heyecan basıyor dusuk hissediyorum arada bulantısından olması güzel bisey ama genede ne bileyim
Abikardes12 minigiminannesi03 bende aynı sekıldeyım artısım bakılcak bakalım dualarımdasın dualarında olayım ❤️
minigiminannesi03 Abikardes12 inşallah güzel sonuçlar alırız en güzel duyguları yaşatsın sağ saglim kucaklarimiza alalım isteyen herkesede allahim nasip etsin inşallah gebeligi kucağına almayı herkese