Reyhann2 Hamileliğin 3cu ayında beyaz çizgiler oluşmuştu karnimin sağ ve sol alt tarafında. Baya bir korkmuştum şimdiden başladıysa doğuma kadar kötü olur diye. Hatta doktota dedim ne yapabilirim diye dedi ki catlayacaksa ne kullanırsan kullan catlar ama kuru olmasın cildin nemlendirici sür dedi çatlarda kanamasin diye, ama şimdi 37.1 haftadayim çatlak yok karnımda çok şükür bazen kaşınıyor karnım sadece o zaman nemlendirici sürüyorum. Yani sürekli nemlendirici sürmüyorum