Mrikgn canım ben aynı iğne ile hamile kaldım şuan çok şükür 14 haftalığız darısı başına İnşaAllah ben iğneden sonra 7. Gün yapmıştım çok heyecanlı şekilde doktoruma yazmıştım yapma test iğnenin etkisi demişti bıraktım yapmayı daha sonra dayanamadım 11.12. Günlerde yaptım artık tamamen negatifti adet dayanamadım bi akşam 13. Gün test yaptım kenara bıraktım ellerimi yıkadım gittim baktım silik çizgiye dönmüştür tekrar 14. Günde yaptım tamamen net çizgiye dönmüştü yani anlatmak istediğim hamile olsanda iğne etkisi bitecek yeniden kendi hormonların değerini yükselticek bekleyedebilirsin test ile takip de edebilirsin ama kendini strese sokma normal bişeymiş gibi bak hadi darısı başına İnşaAllah 🥰