Meryemim_ sağlık problemimiz yoksa umudumuzu kesmiyoruz ve birdahaki değerlendirme dönemine daha hazırlıklı oluyoruz yumurtlama takibi yapıyormusunuz ovulasyon testiyle eğer yapiyorsani regl biter bitmez hiç atlamadan başlıyor ve regl olana kadar yapıyorsunuz gerçekten bu çok önemli cunki 14.gun yumurtlama diye bir bilgi oturmuş kafalara böyle birsey yok düzenli ovulasyon takibi yapalım bu ay sizinle birlikte hergun bana ovulasyon testinizi atın regli bitiminden sonra özel tartışma açıpta atabilirseniz daha düzgün takip ederiz hergunu tek tek not alıp alt alta siraliyacagiz testleri innovita marka öneriyorum regl bitiminde yazın birlikte takip edelim.