Mortutku Saol kuzum ya , benim kanimda pihti çıktı , sirf o yuzden iki tane can kaybettim 😔, simdi igneyide hapida mecbur kullaniyorum , ama korkum cok fazla yaşadıklarım yüzünden , Sanada gelmiş geçmiş olsun canim , benim kanamam cok az ama insan korkuyor iste. Bebeğine kavustunmu canim sen