Benvebebgim Smdi doktrdan geldm 14.haftdym doktr kız dedi %80 kız lehine dedi hatta soru işareti brakym 3 hafta snra gel dedi sizce artk kzıım olck diyeym mi 🤔🤔
Elifece Benvebebgim bana 12. Haftamda yüzde 70 kız dedi , kız oldu çok şükür 💗 komşuma 6 ay kız dedi 6. Ayda erkek olduğunu öğrendiler ☺☺☺
Ebi Benvebebgim deme bence banada 14. Haftada kız dedi 16 da erkek kesin dedi 🙈 Pozisyonundan dolayı göremeyebiliyo yanlış yorumlayabiliyo doktor 18 de netleşir ama erkek kesin dedi en son bana 😊