Happymomekim Kızlar haftam 40+2 bebek hareketleri normal nst de sancı çok az kiz bebek erken gelir dediler ne zaman gelecek ne yapmak lazim kendimce bi hareketler yapmaya çalışıyorum öneiris olan benim gibi bekleyen var mi
Hasret_0 Happymomekim Valla aynı haftada aynı durumdayiz canım benim sancı baya çıktı nst de yatış verdi kalmadım hastanede şimdi de belim ağrıyor kasiklarim ağrıyor hafif
svgkrtozdmr Happymomekim 39+5 im. Ben de normal doğum bekliyorum. İliski, hurma, adacayi, ahududu cayi, ananas, egzersiz, yuruyus vs vs biseyler yapmaya calisiyorum ama hic gelmeye niyeti yok gibi 😀
bastet Happymomekim 39+5 ben de bekliyorum. Günlük 10 bin adım atıyorum, 10 kat merdiven inip çıktım kaç defa, hurma ananas her şeyi denedim sıfır açılma 😂😂😂 Gelmeyince gelmiyor demek ki 🥲🤷🏼♀️
Happymomekim Hasret_0 ılık duş al açılmayı arttırıyormus Esin duşta beline masaj yapsın derin Squat yap yürüyüş yap merdiven in çık inşallah tek avazda kurtul Hissediyormusun peki sanciyi
Hasret_0 Happymomekim evet canım hissediyorum valla her gün sıcak suyun altindayim ördek yürüyüşü yapıyorum hurma yiyorum ama tık yok daha bugün sancılarım biraz daha arttı gibi
Happymomekim Hasret_0 inşallah sağ salim dogururuz ya bende bekliyorum benim.pek sancim da yok salı günü cikmadi nst de
Happymomekim Hasret_0 canım naptin seni merak ediyorum ben salı gecesi 1 bucukta doğum yaptım çok travmatikti ama şükür
Simgeecbn Bende 40+6 yım hareketlerinde azalma olduğu için geldim yatış verdiler hareketlerini takip ediyorlar ama benim sancım açılmam yok
Lym Bende 39+6 im. Bende herseyi yaptım İki gündür aralıklı nişanım geliyor düzensiz sancılarım var ama gelen giden yok 🥲 bakalım ne zaman gelecek bekliyorum