busraayksll Magnezyum kullanıyor musun benimde kolun parmaklarim hep uyusuukrdh magnezyum çok iyi geldi ve sade soda
busraayksll Makbule14 yani 22 23. Haftalarda kesin varmış baktım şimdi eşime yazmışım ama dediğim gibi magnezyum çok iyi geldi bana kullandığın ilacı değiştirebilirsin bide özellikle Kızılay in sodası ekstra magnezyum içeriyor onu da dene
Anneeeeeem Benim sad2ce kol değil ellerim paemaklarim hep uyuşuk.bi şişenin kapağını bile acama hale geldim
Skarakas Makbule14 sol sag ayaklarima esnerken de giriyordu. Biraz ayakta durunca karnimda bir aci hissediyodum. Magnezyun kullanmaya basladim masallah hepsi grcti.