Slnaycn teşekkür ederim canim sana da hayırlı uğurlu olsun 🥰 açıkçası doktoruma sormadım bana normal gibi gelmişti doğum sonrası rahim kasılıp gevşediği için herkes yaşıyordur diye düşündüm ama googledan agriyi rahatlatmak icin dolaşırken böyle bi şey görmedim o yüzden merak ettim