Ayseee13 Kızlar bugün çatı muanesi oldum doktor 2 cm açıklık olduğunu söyledi sizce doğum çok mu yakın:(
svgkrtozdmr Ayseee13 37 den beri 1 1 buck santim acikligim var suan 39+5 teyimaçıklık hala ayni. Uzgunum ama söyleyeceklerim bu kadar 🙈
Comeasli Ayseee13 canim bende dün oldum acile gittim alttan baktılar 1cm açıklık varmış 39+1 deyim bugün hedefim acilmayi ilerletmekk
Minigiim-vebenn52 Muayene yaptıysa da uyarmış olabilir yakın bence hazırla kendini kolayca geçsin inşallah
Ben_bir_anne_miyim Ben 31. Haftadan itibaren 2 cm açıklıkla yaşıyorum 😂 şuan 38. Haftadayım hala doğurmadım