Hayırlı akşamlar arkadaşlar ben en son 5 Eylülde adet oldum bu ay hala adet olmadım bugün doktora gittim ultrasonda bişey görünmedi kist falan da yok dedi kandan bakalım dedi kan verdim <1.20 çıktı ama hiç adet belirtim de yok sadece göğüs hassasiyeti oluyor o da bazen geçiyor sanki hamileymişim gibi hissediyorum bilmiyorum kafam çok karışık olsa kanda da çıkardı daha önce böyle bir durum yaşadım adet olmadım doktora gittim adet söktürücü kullandım ve adet olmadım meğersem hamileymişim yine öyle mi oldu diye düşünüyorum bilgisi olan yazabilir mi rica etsem 🤲