ArifeEl Son 107… Ama rahim ağzı kısalmam var, pesser takıldı, sürekli yatmam gerekli. Bir sürü iğne, ilaç kullanıyorum ama fayda etmiyor hala kahverengi akıntım oluyor, moralim çok bozuk, sürekli ağlamak istiyorum. Benim için dua edin lütfen
minibebisim ArifeEl yaa Allah acil şifalar versin inşallah sorunsuz atlatırsınız bu süreci, çok dua edicem 😔😔
minibebisim Yessiimm Selim diyoruz en başından beri 🤭 rüyamda da gördüm hatta inşallah Selim diyoruz 💖 Alparslan da çok güzel bi isim maşallah
Zelihasap Ftsyldrm biliyorum son aylar daha kötü ikinci hamileliğim ana heyecandan galiba zaman geçmiyo
Zelihasap minibebisim bende öyle cinsiyeti öğrendikten sonra Bi jet hızıyla geçti ama son ay geçmiycekgibi birde ramazan ayına denk geliyo
minibebisim Zelihasap son ay geçmiyomuş gerçekten… 39+2 oldum tık yok bebiş doğmuyo 1 aydır ha bugün ha yarın diyoruz 🤣