Bb95 Kızlar bu zamana kadar doğru düzgün burnumun kanamışlığı yoktur ama ilk defa çok kanadı sebebi ne olabilir hamilelikte olur mu
Gebeyim15 Bb95 evet canım endişelenme benimde başıma geldi hayatımda hiç kanamadı ama hamileydim düğünde oturuyodun bi anda kan gölü oldum resmen baya akdı doktor normal dedi bazen farklı reaksiyonlar olabilir akması iyi bişey demişdi
KuzeyinAnnesi10 Bb95 sürekli oluk oluk kanıyor çok alıştım hayatım boyunca hiç kanamisligi yoktu hamilikte normalmiş
crazymommy Benimde kanadı çoğunlukla normal. Ama bazen yüksek tansiyondan kaynaklı da kanayabiliyor o çok tehlikeli işte gebelik zehirlenmesi oluyor Allah korusun. İmkanınız varsa tansiyonunuzu ölçün ya da ölçtürün