Anneadayi_2610 Kızlar merhaba bayadır bebek arabası bakıyorum kararsız da kaldım hangisi diğerinden daha iyi emin olamıyorum yardımcı olur musunuz alıp da memnun kaldığınız bir marka model var mı kraft ya da kanz düşünüyoruz
Yagmurun2 Anneadayi_2610 joie muze lx aldım e bebekten uygulamadan takip ederseniz %25-30 gibi indirimler oluyor 🌸
tunasmom Anneadayi_2610 Kraft Nepal kullanıyoruz 4 aydır çok memnunuz çift yönlü sürüşü rahat katlanması kolay bir tık yer kaplıyor araba da ama bizi rahatsız etmedi severek kullanıyoruz
Seherkoc eylmz tavsiye ederim biz aldik cok kaliteli ve saglam bir araba ve cok yer kaplamiyor cift yonlu oturma unitesiyle birlikte katlaniyor ici cok yumusak ve rahat.
tunasmom Anneadayi_2610 yok ona hiç bakmadım ben bir Krafta bir de Bagi Neoya bakmıştım ama baktığım yerde sadece teşhir ürünü vardı almak istemedik başka yere de üşendim açıkcası direk kraft nepali aldım. 10bin tlye almıştım bebek arabasını
sekerinannesi_ Anneadayi_2610 Ben aldım ondan. Pusetli. Yani kullanışlı duruyor henüz kullanmadık. Ben amazonda indirimde yakaladım aldım. Kaliteli duruyor.
Fatos43 Anneadayi_2610 ben kanz s-go tercih ettim henüz kullanmak nasip olmadı ama yorumları ve YouTube videosu çok iyiydi
youaremom Anneadayi_2610 biz de kraft almıştık oğluma. 4 sene kullandım şimdi ablam oğluna kullanıyor. ben ikinciye hamileyim doğum yapınca geri alacağım 6 yıldır bilfiil kullanılıyor maşallah taş gibi çıktı. pusetli model oto koltuğu da oluyor. tavsiye ederim.
Tugbayildiz21 Anneadayi_2610 prego solo kullanıyorum pusetli ama kabin boy yer kaplamıyor bagajda küçücük oluyor 3 aydır kullanıyoruz çok memnunuz
sedseda Tgb25 Merhaba Biz de aynı arabayı almayı planlıyoruz memnun musunuz kısaca bahseder misiniz üründen🥰
yarendt Anneadayi_2610 Biz çok araştırdık ve Kraft sky line modelini aldık çok kaliteli geldi Kraft kullanıcı yorumları da güzeldi uzun kullanırız diye düşünüyoruz 🌸
yarendt Anneadayi_2610 ben küçük bir şehirde yaşıyorum gidip görme şansım olmadı internetten videolarına yorumlarına güvenerek aldım siz gidin görün çok hafif bir araba değil 🌸🥰
sekerinannesi_ Anneadayi_2610 Inanin dışarıda hiç kullanmadım bebeğim daha doğmadı. Evde sürüşü güzel. Tekerlekler falan baya kaliteli belli. Ağırlık konusunda bir şey deyip sizi yanıltmak istemem çünkü herkese göre değişir. Ben hafif derim size ağır gelir belki. Ama şunu diyeyim küçük bir şey de değil.