Deryadeniz63 Her ihtimale karşı doktora gitmenizde fayda var ama idrar olma ihtimali yüksek. Kokusundan anlarsınız zaten idrar gibi kokmuyor amniyo sıvısı. Bir tuvalete oturun gelmeye devam ediyor mu bir bakın geliyorsa siz çişinizi tutun yine de gelmeye devam ediyorsa amniyodur.