Minetkdemir Kızlar 33 haftalik hamileyim bugün kontrole gittim nst de sancı çıktı serum taktılar sonra tekrar nst ye gönderdiler sancılar hafiflemis dediler bende eve geldim ama korkuyorum simdi . 33 yada 34 de doğum yapanlar süreç nasıl ilerledi acaba .
mimar_anne Minetkdemir canım korkma yalancı sancılar onlar benim de 32 de oldu hemde 106 ya çıktı sancım 2 tane serum takıldı ve geçmişti bir sondaki nst de 38. Haftada kendi isteğim üzerine sezaryen oldum sorun olmadı yani bol bol dinlen canım
Ozlm_31 Minetkdemir 31 haftallikken sancı cikiyorduu serumla durduruyorlardi eve geliyordum gene oluyordu 4 gun öyle sürdü sonra geçti çok şükür şuan 34 olduk inşallah daha da beklerler
Kbrnrkl Minetkdemir bende 2 gün önce girdim 28 haftaligim bebeğim hareketliydi o an 2 3 kere tekme attı agrim olmadığı halde sancı çıkmış öyle dedi ebeler acaba öyle bisey mi sizinde
Hilal_blc Minetkdemir kiz sabah kontrolm vardı kasiklarimda agri vardi diye ntsye girdim 34+4 haftalığım dogum sancıları çıktı dedi serum takıldım igne vurdular yarinda gidip vurulcam insallah sonra fitil yazdı bide bende cok korkuyorum 🥹
Minetkdemir mimar_anne Yalancı sancı nst de çıkıyor dimi . Bi ara forumda öyle bir yazı okudum sanki 🤔
Minetkdemir mimar_anne yalancı sancı olsaydı doktorlar demezmiydi acaba ya normal bunlar diye . Kafam çok karışık inşallah erken doğum olmaz korkuyorum😧
Fatma1- mimar_anne kaç çıkması gerekiyor şu nst de rakamlar eğer sancı varsa. Bende girdim nst ye 140-150 lerde sancı yok demişti gittiğim hafta
mimar_anne Minetkdemir riske atmazlar doktorlar bende 2 tane serum takılmıştım bir daha nst ye sokmalarının sebebi de bu zaten ilaçla duruyorsa yalancı sancı diğer türlü pek mümkün değil durdurmak zaten
Minetkdemir mimar_anne Tesekkur ederim Allah razı olsun gece gece düşünmekten uyuyamazdim sabaha kadar yoksa . Hoş zaten uyuyamıyorum da .
Aysensrkan Konuyla ilgili bilgim yok ama bişey sormak istiyorum. Nstye girdiğinizde şansınızı hissediyormuydunuz yoksa hissetmediğin halde sancı mı çıktı bazıları hissetmedim hiç diyorda
Minetkdemir Aysensrkan ağrı hissediyorum adet sancısı gibi birde kasılma yani bebegin kendini taş gibi yapma durumu oluyordu ve bu benim canımı çok yakiyodu nefes alamıyorum öyle yapınca 🥲
Reyhann2 Haftada ilk nstye girdiğimde sancılarım çıkmışti. Ama ben hiç bişey hissetmiyodum doktor sancım çok senin dedi idrar kültürü aldi. İdrarimda enfeksiyon varmış 1 hafta antibiyotik kullandim. Doktor baya korkuttu 10 gün kalkmadan yapacaksin yoksa doğurursun dedi. Şuan 35+3 haftalık olduk ctesi gidecem bakalım durum vaziyet nedir bende çok korktum günlerce ağladım sancım varmış ya erken doğum olursa diye üzülmeyin sizde allah herşeyin vakti zamanını kararlaştırmistir. Allah hepimizin yardımcısı olsun
Minetkdemir Reyhann2 Amin canım amin Rabbım hepimizin yardımcısı olsun inşallah çok kötü bir psikoloji gercekten
Minetkdemir Hilal_blc Allaha emanet olun inşallah bir problem çıkmaz sizinde zamanında ve sağlıklı bir şekilde alalım yavrularımızı kucağımıza biiznillah
Busraa-aa Minetkdemir bende salı günü İlk ntsye giricem 33+2 olmuş olucam bundan çok korkuyorum işte. peki sizin hiç kasılmalarınız var mıydı ?
Busraa-aa Kasılmaları çok olanın mı ntse de sancısı çıkıyor bide verdikleri serum ne serumu bilen var mı?
Aysensrkan Minetkdemir Allah yardımcınız olsun inşallah bebeğiniz zamanında dünyaya gelir Sağlıkla gelsin 🌸