Zeynomerve çatlama iğnesi oldum ayın 7 sinde aralıklarla tAkşp ettim en altta ki en son olan bugün 13. Günüm sizce hamilelik var mıdır
K-1997 Zeynomerve bence var benimde böyleydi gittikçe koyulastı ilk testim 52 çıktı iki gün sonra 80 ama maalesef düşük yaptım
Zeynomerve Musemma06 çok heyecanlıyım hayal kırıklığına uğramak istemiyorum ama içim içime sığmıyor iğnenin etkisi olabilir mi bilmiyorum yarın kan versem çıkar mı
Zeynomerve Baby_one gerçekten mi 🥹 hep hayırlısını istedim inşallah öyledir ama iğnenin etkisi mi diye çok korkuyorum
Zeynomerve Basakcim ya gerçekten mi 🥹 Allahım sen hayırlısını ver içim kıpır kıpır oldu nasıl yarını bekleyeceğim bilmiyorum çatlama iğnesinden kaç gün sonra kan verdiniz
Basakcim Zeynomerve doğal yolla hamile kalmıştım ben ama reglime 2 gün kala heyecandan gidip kan vermiştim 16 gibi bir değerle öğrenmiştim ama sizin testinizden çooook daha silikti benim idrar testim 😍
Basakcim Zeynomerve şuan 2.çocuğu istiyorum test yapıyorum benim testimi görseniz. Ben kendi testime pozitif diye tutunuyorum sizinki benimkinin yanında POZİTİF POZİTİF POZİTİF 😂🤍
Zeynomerve Basakcim ben çatlatma iğnesi olduğun için içersiinde beta hcg barındırıyormuş onun etkisi mi diyorum o yüzden emin olamıyorum 😔
Zeynomerve Basakcim evet işte işk basta bu kadar net olmayıp bugün 1 saat önce yaptıgımda net çıkmasını anlayamadım
Zeynomerve K-1997 çok üzgünüm bende doğurup kaybettim Allah kalbimize göre versin vardır herşeyde bir hayır 😔
Zeynomsu Bence başka marka da deneyin. Benim de böyleydi ve hcg 4000 di. Başka marka ile yapınca net çıktı. Kan testini haber verin bize ay inşallah vardır dualarımız sizinle😍