gunaymom Allah yardımcınız olsun bende temmuzda boş gebelikten kendim düşük yaptım 10. Haftaya kadar bekledim 2 doktora gittim ikiside boş gebelik dediler , kendim beklesem dusugu dedim sorun olmaz dediler bekledim 11. Haftada kendi düşük oldu şükür parça kalmadı rahimde 1 ay korunduk sonra bıraktık korunmayı istiyoruz suan bakalım çok çok zor Bi süreç ilk gebeligimdi daha benim evleneli 1 sene oldu zaten ama ben bu kadar ağır Bi yük görmemiştim Rabbim herkese hayırlı evlat nasip etsn