Kızlar bende mantar vardı bir kaç kez kadın doğuma gittim fayda etmedi en son bir doktor buldum yine kadın doğum bana güzel ilaçlar verdi ve fayda etti bitti neredeyse tamamiyle benim sorum şu bir kaç aydır korunmuyordum hamile kalmak için daha 10 aylık evliyim olmadı mantardan olduğunu düşündüm şimdi reglim yeni bitti mantarda geçti sizce hamile kalma olasılığım daha da yükselmiş olur mu böyle bir şey yaşayan var mı aranızda aydınlatırsanız çok sevinirim☺️