h-s-r-t-24 Hiçbir şey yapmayın, öyle duruyorsa bir sebebi vardır. Benimkide tersti sezaryen oldum. Doktoruma ‘Döndürmek için egzersizler yapayım mı?’diye sordum.’ Bebeği eşinden ayırabilirsin veya kordonu dolanabilir’ demişti.Riske atmamanızı tavsiye ederim.