Busbus-7 ebeleri çok kötü kuzenim orda doğum yaptı hastane lüks ama doktoeunda hemşirenin de ebeninde insan olanını bulmak çok zor Allah kolaylık versin ben ikisinide Şevket yilmazda yaptım hiçbir problem yaşamadık çok destek oldular Allah bin kere razı olsun normal doğumdu ebe geldi mesela masaj yaptı yardımcı oldu hareketler yaptırdı falan çok iyiydiler şehir Hastanesi’nde eşimin kuzeninin hanimida doğum yaptı iki ay önce dokuz ay boyunca tüm kontrolleri orda olmasına rağmen kızı doğuma kabul etmemişler üstelik sabah 5 ye gitmisler suyu geldiği için hemde hiç suyu kalmamış nerdeyse iki kere gelmiş suyu yer yok diyip yollamışlar doktor acilde doğurmuş çocuğu riske atamayiz demiş kadın yarım saatte doğurmuş orda yoksa Şevket Yılmaz’a veya yakın hastaneye gidnee kadar yolda doğuracakmis nerdeyse yani düşünün doktorun iyisine denk gelmiş çok şükür