Gebelik için HCG değerinin 10 üzerinde olması gerekiyor bence düşük değil gebelik yok zaten içini ferah tut gidersede gitsin demekki sağlıklı değilmiş de 8 tane düşük yapmış tecrübeli bı anneden sana tavsiye erken zamanda olan kayıplara asla üzülme çünkü sağlıklı olmayan hiçbir şeyi vücut içeride tutmaz şükret sabret ve dua et kendinede çok çok dikkat et gebe kalmak istiyorsan önce bı kadın doğum doktoruna git folik asit falan başlatır sana kan değerlerine baktır korkma hicbirsey yok 🌸🌸💞💞