momofmychildren Kızlar kimyasal gebelik yaşıyorum ama Beta düşmediği için dış gebelik olabilir dedi doktorum yarın kontrolum var dış gebelik olursa tehlikesi var mi kanamam var ama kürtaj gerekir mi
Seval0sevall momofmychildren bana da ilk kimyasal betam yükseliyordu dış gebelik dedi özeldekiler ameliyat olucaksın dedi korktum devlette Araştırma hastanesine gittim normal gebelik çıktı düşüğümü evde yaptım ilaç bile almadan