Eboz Lyl__ Mantar misin tek kaşıntı yanma varmı İlk once doktora gidin hâlâ geçmediyse benim tavsiyem sirkeli su ile yıkamak azıcık yakar ama geçirir dindirir
nurikbal_06 Lyl__ Başlarda bende yaşadım doktorumun tavsiyesiyle fitil ve krem kullandim gecti sende büyük ihtimal mantar olmusundur ama doktora danışmadan herhangi birşey deneme
KuzeyinAnnesi10 Lyl__ travazol krem var çok iyi geliyor kaşıntıya doktoruna söylersen verir mutlaka canım
KuzeyinAnnesi10 Eboz direk zararlıdır lütfen kullanmayın benim doktorum kızdı sağlıksız vajinaya sirke sürülmez
Eboz KuzeyinAnnesi10 zararlı diyorlar bazı doktorlar ama tek o dindirdi ne verirlrrse işe yaramadı doktorun dediğini yaptım kudurdu sirke yaptım geçti
Sematurann Lyl__ mantar ise doktorunuz önerirse nioli yağı kullanabilirsiniz çok iyi geliyor ama doktorunuza danışın mutlaka