Biraz uzun olucak ama benim ilk hamileligimde bebeyin kalbi durdu kurtaj olundum ondan onceki gun esimle cok kotu kavga etmisdik. 1 yil 6 ay sonra tekrar hamile kaldim gorumcelerim sen git annende kal o sana daha iyi bakar hem is filan yapmazsin dediler sagolsunlar gitdim ilk 3 ayi annemde kaldim. 9-10 haftalik hamileydim yine riskli bi hamilelik geciriyorum kanamali filan (bu arada ogretmenim yil ortasi oldugu icin isten ayrilamiyordum) yine esimle kavga etmeye basladik telefonda agzima geleni soyledim en son bu bebegimi de senin yuzunden kaybedemem dedim. Bu lafim onu cok kotu etkiledi ve inanirmisiniz ondan sonra biz hic kavga etmedik. Tartisdigimiz oldu ama 2-3 dklik oldu gecti gibi biseyler yani derine gitmedik. Sizde oturtun esinizi karsiniza boyle boyle deyin ben senin yuzunden bebeyimi kaybedemem,stres yasak bana anlatin bi aydinlasin. Anlamasada en azindan ben soyledim o anlamiyor dersiniz. Ben cok sinir oluyordum sonradan kimseyi takmamaya karar verdim sonucda ziyan bana oluyor onlara bisey olmuyor sizde takmayin baktiniz kavga basliyor he tamam sen haklisin soyle cik odadan biseyler yap