AAtlas Merhabalar bebeğim 24 günlük 1 haftadir acayip gaz problemi yasiyoruz dr gaz damlasi ve bagirsak duzenleyici verdi ama hic bir ise yaramiyor gazini masajla cikartiyorum ama yetersiz geliyor aglamaktan mos mor oluyor. Öneriniz nedir ?
KuzeyinAnnesi10 AAtlas sab simlpex rahatlatır canım. Kekik çayı iç bide sütünden bebeğe geçer rahtaltir. Kiraz çekirdeği çorap ve kemeri de tavsiye ederim.
lesalgac1 AAtlas Nurse Harvey’s Colex tek geçerim. Tuvaletini falan da çok rahat yapıyordu verdikten sonra.
AAtlas KuzeyinAnnesi10 sab simlpex kullaniyoruz zaten canm. Bol bolda rezene iciyorum. 2 kat corap giydiriyorum. Kemeri anlayamadim canim?
KuzeyinAnnesi10 AAtlas kiraz çekirdekli sıcak su torbası gibi canım beline sarıyorsun bebeğin rahatlatıyor.